Migratie Voltooid!

Migratie voltooid!

Zoals een aantal van jullie gemerkt hebben, zijn we de laatste week druk bezig geweest met het uitvoeren van een migratie van onze websites. Hierbij willen we jullie informeren dat alle sites weer up- and running zijn!

As some of you might have noticed, we’ve been quite busy last week to migrate our websites. Through this e-mail we would like to inform you that all sites are up- and running again!

Wijzigingen:

• Alle sites zijn nu voorzien van een geldig SSL certificaat en verwijzen nu naar een HTTPS pagina. Dit is vooral voor Sevcol.nl belangrijk omdat je inloggegevens hiermee versleuteld verstuurd worden!
  • Google Analytics op alle sites, zodat we kunnen zien wat jullie interessant vinden.
  • Een snellere en betrouwbaardere host!

Changes:

• All sites now redirect to HTTPS and support SSL encryption. Especially important for the users of Sevcol.nl
  • Google Analytics on our sites, so we can find out what you find interesting about our websites.
  • A faster and more stable host!

Problemen die we ondervonden hebben:

• Tijdens het testen van PHP modules zijn we drie dagen aan data verloren van sevcol.nl, tussen 19-07 en 22-07.
  • Tijdens het opschonen van onze mailinglist hebben we per ongeluk alle gebruikers verwijderd. Deze hebben we zo goed mogelijk hersteld via de inschrijflijsten van afgelopen jaar. Heb jij deze info niet per mail ontvangen maar had je dit liever wel gewild? Sorry! Meld je dan aan, in het inschrijfveld links op deze pagina!

Issues during this migration:

• During testing of PHP modules we lost three day’s worth of data on sevcol.nl between 19-07 and 22-07.
  • During a cleanup of our mail list we accidentaly deleted all users. We tried to repair this as good as possible using e-mail addresses used to sign up for our activities from last year. Did you not recieve this information by mail? We’re sorry! Please re-subscribe using the form on the left of this page!